Gott Nytt År

Gott Nytt År

Årtets sista dag är här. Redan. Det har varit ett år med många glädjeämnen men också en stor sorg. Det bästa som hänt under 2006 för oss behöver bara nämnas med fem bokstäver: Oscar! Julen har verkligen varit skön med mycket god mat och hemlagade mörka och små tryffelbollar som var lite lite lite hårda men smakade drömmande choklad av den mörkare varianten. Ni som läst Marcus blogg vet att det ej blev någon julklappsutbyte mellan oss. I köket står en ny kaffebryggare och skimrar och bryggar underbar kaffe från OBH Nordica (Steel) men jag erkänner här att det är så trist. Jag erkänner att jag ÄLSKAR presenter. Stora som små. Hårda som mjuka. Så nästa år får Marcus och Oscar snällt gå ut i julhandeln.... Oscar fick snygga kläder från oss- bilder kommer sen. Det är acck så kul att handla kläder till honom. Jag försöker dock att inte köpa för mycket- han har fått mycket fina kläder från familj o vänner och måste ju hinna använda samtliga kläder innan han växer ur dem. Han växer ju så det knakar. Snart åker vi ut till ett par vänner och ska ugnbaka rödvinmarinerad oxfile och vitlöksdoftande potatisgratäng. Senare ikväll firar vi in det nya året med fler vänner i Lillån. I förskott till er alla: Skål!!!

Kommentarer
Postat av: Cokoris

Guudd * mitt hjärta smälter* vad söt och vaken han ser ut, lite nyfiket sådär syns det.. han påminner mig lite om chloe i somras.. och ni är finfina ni tre! Gott Nytt År ja du får se till få lite julklappar nästa år,. du är ju van få massor och vips inget men jag kan trösta dig med att det ligger en här och väntar på dig :D puss

2006-12-31 @ 18:05:56
Postat av: Anna M

Kikade in här på vinst och förlust och döm om min förvåning när jag ser att du skrivit sen jag tittade in sist. Och mitt hjärta smälte när jag såg bilderna med er och Oscar.
Han är underbart söt!
Bedårande!

Ett försenat, men bättre än aldrig, grattis till sonen!
Gott nytt år!
Många kramar

Postat av: Anna

Ni ar sa tjusiga... Onskar er en god fortsattning av den nya aret 07!!!
Kramar

2007-01-01 @ 20:44:39
URL: http://nordgold.blogg.se
Postat av: Lina

Gott Nytt År!!! Vad fina ni är! Vilken liten sötnos han är lille Oscar. Hur har ni det? Jag hoppas att ni har det underbart. Många kramar från Skåne.

2007-01-01 @ 22:04:59
URL: http://linajpersson.spaces.live.com/
Postat av: Emmy

Vilken söt familj, man blir nästan lite avis :) Halkade in här via Jennys blogg. Kan du inte lägga upp recept på rödvinsmarienerad oxfilé? det lät så himla smarrigt, är svag för härliga köttbitar!

2007-01-03 @ 19:17:12
URL: http://www.emmyt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback