Me in black and white

Hej!

Nu är jag frisk. Igår stack sköterskan i mig två sprutor. Det var verkligen inte schyst, men sedan kändes det OK. Jag fick ingen feber, kanske berodde det på att jag redan haft det i helgen, inte vet jag. Eller så var det mamma som fick min feber. Hon fick det igår och frös hela tiden trots värmen. Idag har jag lovat pappa att vara snäll för mamma är fortfarande hängig med 39 grader feber. Jag vet ju hur det är.....

Nu i eftermiddag verkar mamma lite piggare och orkar leka med mig och ta några bilder.

48225-96

Oscar 17 april 2007

48225-97

Mina fingrar är goda!

48225-98

Mitt allra första försök till att krypa gjordes idag men det blev bara platt fall

Nu ska jag fortsätta att vara snäll. Pappa kommer hem snart så hoppas jag han vill leka med mig. Han ska sen på fotbollsmatch Ösk-Elfsborg och som vanligt är jag för liten för att få följa med. Suck!

Kram lillkillen

Kommentarer
Postat av: Pia Nygårds

Stackars lillkillen som fick spruta, men han var säkert alldeles jätteduktigt. OCh stackars mamman som oxå blivit sjuk :Hoppas det är kortvarigt och att du snart är på benen igen!
Stor kram till er!
puss

2007-04-17 @ 15:27:59
Postat av: Cokoris

Tant Ira's hjärta smälter när hon får se bilder på dig lille Oscar! din mamma är duktig.. puss

Postat av: Ulrika Henriksson

Varför?

2007-04-27 @ 07:04:23
URL: http://www.weekend-spa.se/boka_spa/
Postat av: Askungen

Aj aj då... medlider....

2007-05-04 @ 09:17:06
URL: http://askungengwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback