Min egen vägg

Hej!

Nu har jag fått nya tavlor som min mamma har gjort. Visst blev det roligt med Tiny Pojkbus tygbitar på canvastavlor. En inspiration mamma fått från en vän så för en billig penning införskaffade hon tygbitarna på tradera.com, sedan inhandlades canvastavlor på Gekås och med hjälp av en häftpistol fästes tennsoldaten, piraten och cowboyen på dessa.

48225-88

Här är jag med mina nya tavlor!

Det har varit fina dagar i Halland. Jag tror att jag gillar västkusten mycket bra. Pappa har fått fiska en morgon tillsammans med Andreas och jag fick inte följa med. Jag tror det är för att jag fortfarande är för liten. Men jag fick leka med Klara och mina kusiner istället.

Vi är hemma i påsk och ikväll firar jag min första påsk hos Lovisa, Marcus och Hugo. Vi får se om jag får någon påskägg. Eller så är jag väl för liten för den också. Suck. Jag har börjat kunna sitta själv en liten stund, så jag är väl inte jätteliten längre?

48225-89


Glad påsk på er alla!

Kram Oscar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oscar är en riktig go´bit!! :) GLAD PÅSK på er alla!! kraaaam

Postat av: anna wintour VECKOMAGASINET

*
BLOGGEN fyller 10 år, visste ni att den var så gammal? jag har tagit fram historian bakom bloggen.
*
*
söt bebis

2007-04-07 @ 15:09:37
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: Anna

Ahhhh vad sot Oscar ar... Smart ide med dessa tavlor.. Snyggt!!!!! Kram..

2007-04-08 @ 04:10:06
URL: http://nordgold.blogg.se
Postat av: Pia Nygårds

Hej kära vännen,
vad fina tavlorna blev. Och till en sån billig penning dessutom. Ha det gott! puss pia

2007-04-09 @ 10:56:47
Postat av: Cokoris

Jättefina tavlor och söt unge!! PUSS

2007-04-09 @ 12:45:22
URL: http://cokoris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback