Jaha, snart är sommaren slut....

Kära läsare,

sommaren har varit skön på många sätt. Vädret kunde varit bättre, det är väl en sak som nästan hela svenska befolkningen är överens om, eller hur?
Vi har iallafall visat sonen vår vilket fint land han har fötts i och det är v e r k l i g e n ett underbart land med många sidor. Jag uppskattar det mer och mer ju äldre jag blir men också ju mer jag reser från landet. Norr, väster, söder och öster. Många trevliga stunder har tillbringts med vänner, släkt och även på tu man hand vi tre. Träningen har gått si så där, men jag har joggat minst en gång varje vecka. Det kunde lika gärna vara NOLL, så här sitter jag och försöker vara nöjd ändå. Oscar är nio månader och jag har nått mitt mål. Vikten är densamma som före graviditeten, fast det är inte införda km i mina ben som jag ska tacka. Amningen gjorde verkligen susen. Avvänjningen pågår nu och det känns faktiskt bra även om Oscar uppskattar att få avsluta dagen med lite gräddig mjölk så tror jag att vi är redo båda två. Inga tänder (!!!) än men mycket blont hår! Undrar vem han fått det blonda håret från...Kryper nästan, reser upp med stöd, står med stöd och går jättegärna och mycket med stöd. Det ska verkligen bli en spännande höst med Oscar!

Marcus har berättat ganska bra om vår sommar på sin blogg, så här lämnar jag punkt med två av många (!) favoritbilder från bästakusten sommaren 2007.


image144

Vår solstråle

image146

Mina ögonstenar!!

Kram blondinen

Kommentarer
Postat av: Cokoris

HA HA lustigt nyss skrev jag ju det va dags uppdatera och vad får jag se nu? Damen HAR uppdaterat och det med två UNDERBARA bilder på grabbarna!

Postat av: Sofia

det ska bli så kul att återse oscar och dig igen o att kunna träffa er mer nu när vi flyttar tillbaka till örebro! sist jag såg oscar var väl i feb?? :S allt för länge sen! stor kram!

2007-08-08 @ 10:44:41
URL: http://sosia.blogg.se
Postat av: Cokoris

Visade mamma bilderna härinne idag hon bara oohhh vilken söt pojke hon har sa hon.. men vem e han lik undrade hon också.. hehe P&K

2007-08-10 @ 00:11:53
URL: http://cokoris.blogg.se
Postat av: I am Amina

hello Alxandra!. Mother mine! your photo if I know you! yeres without seeing us does 2. You remember my? the past yeres in summer makes 2 September the camping of Apansce (Barcelona). I warn to you that I am with my family of Bacrelona in Sweden but surely that we live here in Sweden (Malmö) because my family enchanted itself to live here but I do not have friends of here? I am waiting for until Monday the this opened ascoción I with my Barzan brother irémos to asocioción of deaf people of Malmö .te I give my to messenger if when you want we spoke my to mssenger: [email protected] for chat that when you want. many greetings and memories AMINE of BARCELONA. Kisses?! AND A HUG

2007-08-11 @ 14:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback