Titta jag kryper!

Hej!

Nu kan jag krypa, fast jag har nog ett eget sätt och stil men det funkar. Jag förflyttar mig allt mer och jag har förstått att det finns så mycket roligt att hitta och titta på. Nu passar mormor mig i två veckor och hon är jättesnäll. Sen ska pappa vara hemma med mig fyra dagar i veckan och mamma får också vara lite mammaledig och gosa med mig varje tisdag,- och onsdagförmiddagar. Det blir nog en toppenhöst!

image149

Min krypstil

image150


image148
Me in black and white

Förresten så har jag inte fått tänder. Än. Men dom kommer!

Kram Oscar


Kommentarer
Postat av: malin

herregud, vad charmig oscar ser ut! hoppas allt är väl annars. själv bär de flyttlass tillbaka till... örebro igen faktiskt för forsatta studier ;) kram malin

Postat av: Anna

Ja Lukas har samma krypstil som din oscar!!! Lukas ville inte krypa pa riktigt sa han hasar fram i san position tills han borjade ga... han tyckte nog det var snabbare... hmm... gulligt!! Smile.. Kram!!

2007-08-16 @ 17:39:48
URL: http://www.himlabacken.com
Postat av: Cokoris

gjorde visst susen att öva lite med oss tanter i rimbo! hehe vill se hans krypande nu, vill ju se resultatet av vårt arbete ;) hihi puss på er

2007-08-16 @ 18:36:11
URL: http://cokoris.blogg.se
Postat av: jennyk

Åh va söt gossen är. Lik sin mamma, verkligen.
Puss

2007-08-18 @ 21:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback