Me&I


Igår var vi hos Marina på ett
ME & I-party och man visade trevliga barnkläder och det fanns en del till vuxna. Den här söta bodyn köpte vi till vår Oscar lagom till sommaren. Den blir trevlig att använda på stranden, kanske även som pyjamas och man kan säkert ha t.ex. jeans ovanpå. Deras design är stilren med spännande färgkombinationer och med mycket 70-talsinspirerat vad gäller färgval och mönster. Det är bara synd att dessa kläder är ganska dyra, annars hade jag gärna handlat lite mer, men man kan ju vänta till nästa säsong och se vad de erbjuder och handla lite varje gång istället (eller vad säger du Marcus??).



Me&I


Den är nog sötast som den är, men jag tror den blir också fin till jeans eller shorts. Åh, jag längtar till stranden i Falkenberg och framförallt få se vad Oscar kommer att tycka om västkusten.

Jag har försökt länka "ME&I" direkt till deras hemsida som är www.meandi.se, utan att lyckas... Kanske JK vill hjälpa mig... HOW?!

Kram Kaninkvinnan

Kommentarer
Postat av: Cokoris

Den va söt!! :) puss

Postat av: ???

Han ska inte ha några fjantiga kaninkläder utan det ska vara kläder från MQ och så är det bara.
MQ-mannen

2007-02-27 @ 19:50:02
Postat av: Deckan

HEJ ALEXANDRA, visste inte att du hade en barn! OJ måste säga dig GRATULERAR till en gosse.. Blev förvånad så jag hängde inte med.. hihi.. Men söt Oscar e.. hihi.. Ha det bra. KRAM

2007-02-28 @ 08:50:20
Postat av: Mie

Hola Amiga

Long time no see. Det lader til at livet mår dig jättebra. Jag gratulerer med pojken. Jag är selv blevet mama igen til en fin rullefis til flicka. Det giver mening med de små mennesker.

Jag hoppas vi snart træffes igen.

Tusinde klem & tanker, Mie

2007-02-28 @ 13:12:35
Postat av: Mie

Kanske vi træffes til Deaf Arts Now?

2007-02-28 @ 14:05:04
URL: http://schwung.dk
Postat av: Anna

Ja var inne i Me&I forut och tyckte att dom har sa fina klader men som du sager kostar det lite mer!!!

2007-02-28 @ 15:41:52
URL: http://nordgold.blogg.se
Postat av: Alexandra

Deckan: får man fråga vem du är, kan inte placera mig med smeknamnet Deckan....

Mie: ojj så roooooooligt höra ifrån dig. Det var inte igår! Måste kolla din blogg! Vill gärna träffas, och när är det Deaf Art Now?? Bor i Sverige men har ingen koll än... :-) Stora kramar till dig!!

2007-02-28 @ 17:35:14
Postat av: Cokoris

Kan svara på din fråga om jag får hihi, DAN är samma helg som jag har klassträff i Örebro dvs den 15-17 juni. kram

2007-02-28 @ 18:06:45
URL: http://cokoris.blogg.se
Postat av: Lovisa

Åh vilken härlig body!!! Håller med, den blir tuff på Oscar i sommar, med eller utan jeans =) Ska sätta mig ner och skriva av receptet på brödet och skicka till dig...hoppas det kommer fram! Kram

2007-02-28 @ 20:20:35
Postat av: Lovisa

Hej igen! Här kommer receptet...
Basilikabröd!

50gr jäst
2tsk salt
2msk basilika (en i degen och en uppe på)
0,5dl olja
6dl ljummet vatten
ca 12dl mjöl

Blanda ihop till en lös deg och jäs till dubbel storlek. Häll upp på en plåt och jäs igen. Pensla med lite olja och strö över sista msk med basilika. Grädda 15min i 225 grader. Ät och njut!

Lycka till!

2007-02-28 @ 20:51:39
Postat av: Fia

Hej!
Det var kul att träffa er på Friskis & Svettis idag! Du såg lycklig och välmående ut, Oscar var såå jättesöt! :) Äntligen har man fått träffa er. :) jaa, skulle skicka dig adressen till min bilddagbok. Sköt om er och vi får se om vi ses på F&S igen :) Kram!

2007-03-01 @ 13:52:24
URL: http://edwugo.bilddagboken.se/
Postat av: Anonym

Råkade hitta denna sida, varför blogga om sitt barn? Vem bryr sig??

2008-01-02 @ 16:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback