Nu är foten intressant....

Det har varit några få jobbiga dagar. Oscar är irriterad, men jag vet inte exakt varför. Han har varit ovanligt gnällig några timmar varje dag de senaste dagarna. Troligen är det tänder som är på G. Det syns två små vita prickar, men än är det inte vasst. Besöket på BVC igår var kul och precis som vi trodde hade Oscar vuxit till sig ordentligt. Fast det är mest på bredden. Han väger nu 7,6 kg och är "bara" 63 cm lång.

När han inte är alltför irriterad så åker han på upptäcktsfärder med sin egen kropp. Han tog greppet på sin snopp flera gånger när jag bytte blöja på honom och han försökte föra den till munnen, ja ni vet, allting ska till munnen nuförtiden, och han kämpade och kämpade, men förstod till sist att den lilla saken ska helt enkelt vara kvar därnere. Istället hittade han fötterna och då gick det ju mycket bättre att leka med dem med munnen. Ni förstår, jag skrattar mycket och ofta med den pojken. Fast när han gråter eller är gnällig, så känner jag mig helt hjälplös.

Nu är foten intressant....

Min fot är god!

48225-67

Det är verkligen inte kul!!


En ganska vanlig uppsyn nuförtiden tyvärr men hoooppppas det går över snabbt... Stackars pojke....

Kram fotkvinnan

Kommentarer
Postat av: Piggelin

Åh såå söt!..Fina bilder du har tagit!:D

Postat av: Sofia

ååh den sista bilden får mig att smälta o vilja göra nåt för att han ska bli glad igen! hihi

2007-02-27 @ 18:22:38
URL: http://sosia.blogg.se
Postat av: Cokoris

Fötter e mums!!! ja säkert tänder på g eller ngt så.. 7,6 kg ojoj!! mjölk e mums!! :D puss

2007-02-27 @ 18:34:50
URL: http://cokoris.blogg.se
Postat av: Anna

Awww... he is cute!!!!!!

2007-02-28 @ 15:40:33
URL: http://nordgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback