Oscar februari 2007

Oscar februari 2007

Vilken gåva!

Mamma

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken blaa ogon!!! Vad sot han ar!!! Maste fa traffa er innan Oscar bvlir for stor... inte latt att bo sa langt fran Sverige sa man missar alla smattingar som kom till varlden pa sistone.. snyft!!! ok well.. That´s life!!

Postat av: Sofia

ja du har en riktigt söt grabb! och en duktig fotograf till kompis *ler menande* ;) tack för senast!!!!

2007-02-06 @ 18:26:20
URL: http://sosia.blogg.se
Postat av: Charlotte

Vilken utveckling säger jag bara! Jag förstår dig alltmer att han har verkligen vuxit nu. (Speciellt när jag fick se de fina bilderna på Sofia L´s hemsida). Han var ju så liten sist jag träffade honom. Njut av mammaledigheten och bara ha det bäst! Kram

2007-02-06 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback