Oscars första dyk

I söndags dök Oscar för första gången. Först fick vi instruktioner och sedan skulle Marcus blåsa på Oscar ganska hårt.

48225-57
Marcus förbereder för blåsning
48225-54
Upp och sen ner...
48225-55
Oscar dyker.....
48225-56
Oscar lite chockad...
48225-59
Oscar nöjd i sina nyinköpta badbyxor

Idag ska vi heja på Anja. Vi är djupt imponerade över hennes tre guld. Gör hon sälen idag också månntro? Annars tar vi det lugnt och lagar lunch nu. Blir renskav med messmör och passar gästen alldeles utmärkt som ska komma om en stund.

Kram viltkvinnan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på
GratisGenerationen och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-02-13 @ 13:18:17
Postat av: Cokoris

Åhhh vad söt han ser ut , lite smått chockad efter dykningen hi hi hi... som jag frågade i förra inlägget, är han medveten om andra barn som finns där eller ser han bara er två?? söt dubbelhaka fniss! pusspuss

2007-02-13 @ 16:32:47
URL: http://cokoris.blogg.se
Postat av: Sofia

woohoo nu är han en dykstjärna! synd att jag inte är i örebro så att ni kunde låna vår digitalkamera som tål att användas under vattnet! skulle bli häftiga bilder på oscar skulle jag tro hihi... låt mig gissa vem gästen är.. mno???? :D puss

2007-02-13 @ 17:47:53
URL: http://sosia.blogg.se
Postat av: jenny

Det är verkligen spänannde det där, lilleman hatade att dyka under vattnet - han gallskrek att badhuset vibrerade (nåväl nästan) Renskav med messmör? Hm det e jag verkligen tveksam till ;)

2007-02-13 @ 22:32:26
URL: http://jennyk.blogg.se
Postat av: Askungen

Sött...

2007-02-14 @ 13:46:47
URL: http://askungengwall.blogg.se
Postat av: Mona

Ujuj, det där är om att skjuta i mål o få springa av mig är JIPPI men får vänta hehe.
Antar innebandy sässongen börjar i höst för mig.
Men däremot undrar jag om ni ska ha fotbollsäsong i korpen denna år också, hmm..om ja då tjiss är jag med!!! jaa... vet ej om du har koll själv då du njuter av att va mamma leidg haha. ok, kramsa!

2007-02-15 @ 09:33:22
URL: http://zharmy.blogg.se
Postat av: tess

kikar in och säger hej! den lilla krabaten har verkligen blivit stor! hoppas få se honom och hans mamma snart! :-) stora kramar till er alla tre!

2007-02-15 @ 21:58:51
Postat av: Lovisa

Hej! Javisst, nu har jag också en blogg...och det är du som har inspirerat mig. Tycker du har skrivit så fint och satt in så fina bilder så jag blev sugen på att göra ett nytt försök. Familjeliv har jag lagt på hyllan ett tag...=) Hoppas verkligen att vi kan ses snart, saknar er!Vi hörs,
Kram

2007-02-16 @ 10:51:42
Postat av: RHL

Hej Alexandra!
Får en gammal gubbe vara med och kommentera?
Den lilla "fisken" har jag aldrig sett förut.
Men jag minns att den stora "fisken" såg precis på pricken likadan ut för 27 år sedan.
Men jag har sett honom tappa fiskar förr, så håll noga efter honom.

2007-02-28 @ 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback