Oscars nya favoritleksak

Oscars nya favoritleksak

Oscar har fått låna en hoppgunga av mammas arbetskamrat och hoppar en stund varje dag och för var dag som går blir hoppen högre,längre och starkare. Det går inte miste om att han tycker det är roligt. Varje gång jag ställer upp hoppgungan så sprattlar han till med benen och blir otålig. Idag kom pappa hem och åt lunch hemma och Oscar blev förstås gladare. Det märks verkligen att han vet vilka som är föräldrar till honom. Jag borde vara van vid att ett barn utvecklas så snabbt nu när jag har ett eget hemma, men jag blir ändå förvånad över hur snabbt det går. Kom ihåg: NJUT NJUT NJUT och NJUT........

Ja, ja jag njuuuuuuuter.....av den härliga bebisdoften, lena huden och det underbara ansiktet. Vad blir det av vår Oscar? Kanske en höjdhoppare? Eller längdhoppare? Eller Barcelonas nya fotbollstjärna?

Kram hoppkvinnan

Kommentarer
Postat av: Piggelin

Åh så söt är Oscar!..Jaa man ska verkligen NJUTA av Oscars växande!:-)..
Ja,läste i tidigare inlägg om bröllopsmässan, kan vara bra för Marcus att få se mässan så kanske han fattar vinken;-)
Du skulle bli jättefin i bröllopsklänning och Oscar i sin söta smoking!kram!

Postat av: Cokoris

Åh han blir ju bara sötare och sötare för varje bild, jag fullkomligt dreglar, hälsa honom det! ok? runda gosiga kinder har han också! puss vännen

2007-02-07 @ 21:17:26
URL: http://cokoris.blogg.se
Postat av: Jenny I

Lillen har sannerligen vuxit mycket sen jag såg honom sist! Kul att du lägger upp bilder på honom så man hänger med lite. Söt gosse! Kram!

2007-02-08 @ 21:55:49
URL: http://jennyi.blogg.se
Postat av: jENNYK

HJåller med Jenny I, Härligt att ni publicerar bilder på honom så man kan få se honom växa och växa. Tänker så mycket på er Puss!

2007-02-08 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback