Tulpaner

Tulpaner


Igår kom Marcus hem med tulpaner. Han säger att de röda är från Oscar och de vita från Marcus. Hur Oscar  har kunnat köpa utan egna pengar har jag låtit vara obesvarat men visst är dom jättefina! Jag ska njuta av dom så länge det går och tänka vilka fina killar jag har i mitt liv. Jag är verkligen en lycklig kvinna.

Veckan har gått jätte, jätte, jättefort. Jag har hunnit med mamma gympa, en semla, pratstunder med vänner, köpt solpuder (ett försök att inte se alltför bleeeeek ut), vaccinationer för Oscar, busat med Oscar, skrivit dopinbjudningskort och skött hushållet.

Det känns nästan otäckt att det redan är fredag. Marcus jobbar nu ikväll, eller rättare sagt natt, och jag försöker tänka att jag ska njjuta, njjjutta av vår son för vips så blir Oscar STOR! Jag tycker han har vuxit enormt på bara tre månader. Fördubblat sin födelsevikt och blivit rund men söt (ja, ja, opartisk igen...)

Vet ni, Oscar SKRATTADE för första gången idag. Marcus och jag fick oss en härlig skrattstund vid skötbordet. Marcus säger att Oscar har ett härligt skratt. Den 2 februari 2007 är verkligen en dag att minnas!

Snörapport: mycket dyster. Plusgrader i flera dagar. Vi har problem. Om 100 år vet folk inte vad snö är för något. Vad kan jag som enskild person göra?

Kram Tulpankvinnan

Kommentarer
Postat av: Cokoris

Sött av Marcus o Oscar! :-) kul han skrattat första gången också. Ha en skön helg! puss

Postat av: Sara & Nico

Hej vänner!

Nu har vi hittat hit, vi med. Ett perfekt sätt att se hur ni har det och uppleva Oscars snabba utveckling. Längtar efter att träffa honom och det dröjer nu inte så länge till dess. Bäst vi kommer innan Oscar hinner växa om oss! Många varma söndagskramar från oss

(Jätteroligt att Oscar provat på babysim! Gissa hur glad jag är..)

2007-02-04 @ 16:40:23
Postat av: Mormor

Oscar är verkligen en toppenkille, som spottar ut alla "plasttuttar" (nappar) det gjorde mamma Alexandra också. Heja!!! Ska bli så kul att se Er i mitten av mars.
Kram Mormor
P.S. Gillar Chaplin storyn också och alla söta foton. D.S.

2007-03-05 @ 22:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback