Vinst

Hej!

Åhh! Anja gjorde det! Oscar och jag hejade fram Anja till ett fint guld i super G. Jag har alltid beundrat de svenska slalomtjejerna, först var det Pillan och nu Anja. Finns det någon sport jag skulle vilja vara otroligt bra på och tävla så är det i slalom. Lite sent för min del nu tyvärr, men jag tränar gärna med familjen istället.

Vet ni vad som händer den 3-4 mars i Örebro? Det är nämligen bröllop och festmässa på slottet. Gissa vem som vill gå dit? NA utlyste en tävling igår om biljetter dit och jag har deltagit. Har lite känn på att jag kommer att vinna. Vet inte varför, men annars så kostar det 150 kr i inträde. Gärna för mig.
Nej, Marcus har inte sagt ja än, och han är lite långsam. Trots att Oscar gärna vill att vi ska gifta oss. Tills vidare kan jag åtminstone drömma och det tänker jag göra. Ordentligt.

Bruden

Kommentarer
Postat av: Anna

Ahhhh!!! Vad spannande... Det verkar att bli kul pa slottet.. Ja Marcus!!! jag vantar pa den glada nyhet!! *vantar*....... smile...

Postat av: Cokoris

Heartbreaking- Oscar blir bara sötare å sötare :) syftar på den föregående blogg.. och ja Oscar får jobba HÅRT för att övertala pappa gifta sig med sin mamma. Mamma ska såklart gå på mässan med eller utan pappa--- Oscar kommer göra sitt bästa jag lovar! :D puss

2007-02-06 @ 17:44:06
URL: http://cokoris.blogg.se
Postat av: Sofia

åh önskar att jag vore i örebro just då! *fniss* vi får jobba mer på våra pojkar! :)

2007-02-06 @ 18:28:12
URL: http://sosia.blogg.se
Postat av: Lovisa

Lördagen den 7 Juli-07 närmar sig med stormsteg och vi väntar fortfarande på en bröllopsinbjudan!! ;) Jag fattar inte varför killar ska vara så tröga när det gäller bröllop. Vad är det egentligen att vara rädd för? Det är ju bara att säga "JA" och sen se till att festa och ha kul med alla sina nära och kära...det kan ju inte vara så svårt. Min Marcus får ta ett allvarligt snack med Mackan...det här måst bli en ändring på! =) Kul att gå på bröllopsmässa...det är som att komma till himmelriket kan jag tro! Kram

2007-02-06 @ 18:51:43
Postat av: Mona

Tjeena.. ahh visste inte att du hade blogg. Läste dina inlägg. tycker bra om din blogg. alltid roligt och se hur barn utvecklas. Oscar är ju så söt han, jättesöt faktiskt. *hmm fundera på om jag ska kidnappa han* hehe.
Jaa, jag mår mkt bättre nu och kan gå ut o va social men inte typ springa, bära tungt, hoppa, eller så typ "snabbt sitta ned och upp" eller ligga ned o upp... det tar tid :) har iaf slutat med medicinen och tagit bort stygnen. lite kvar, det blev en omlott-sår kvar...tar tid..suck...
försöker och tänka " om en vecka är jag frisk!" men smärtan sticks och grrr vill stanna liksom..jaja.. :) ha det så bra ni tre! kramar

2007-02-07 @ 11:01:07
URL: http://zharmy.blogg.se
Postat av: Anonym

söt oscar är, tänkte säja det till dig på cafet men vi var upptagna och du med din mobbe!;) söt e han iaf och du ser glad o lycklig ut! kramar från anna y

2007-02-07 @ 11:57:01
Postat av: Lina

Hej hej vännen oj vad du skrivit på sistone...nu måste jag ju gå in här oftare så jag kan ta del av ert iv och se den lille godingen växa och utvecklas. Bröllopsmässa minsann....det var jag på i söndags här i HBG-superskoj. Inte riktigt dax ännu men alltid kul att drömma. Mångar kramar från mig.

2007-02-17 @ 16:23:41
URL: http://linajpersson.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback