Apa Oscar

Oscar Apa

Oscar fick söta kläder igår från en nyfunnen vän med en härlig apa på. Jag hade en gammal mjukis som jag fick av min pappa när jag var barn och det är förstås lite speciellt att ha den kvar och att den är från honom. Jag önskar att han fick se barnbarnet Oscar men så är livet ibland. Jag tror det är därför som jag upplever så speciellt att se Marcus med Oscar. De har en sån fin relation till varandra. Det blir så att man älskar Marcus mer genom Oscar.

Apa Oscar

Denna vecka har hänt mycket i utvecklingen för Oscar. Han greppar saker med handen självmant och gör ofta så där som stålmannen gör med handen. Tror absolut det är pappas fel. Han gör alltid en hälsningsgest med honom som inkulderar detta tecken. Jag brukar ha mysiga stunder med Oscar på morgnarna. Han ligger på magen en stund för att träna nacken och han tycker det är så roligt. Han står också gärna ganska länge. Muskler är det banne mig inte fel på hos barnet.

Apa brukar Marcus kalla mig för ibland, men det är av en  helt annan orsak.

Snörapport: härlig snö idag också. Blir nog SSH till helgen! Längtar!

Miss Apa

Kommentarer
Postat av: Anna Maria Y

söt bild på oscar! läser ibland här runt, kul att du skriver lite oftare, klart när man är mammaledig!;)

Postat av: Charlotte

Åh, Oscar är ju kalasfin och jag kan tänka mig att ni har det väldigt mysigt tillsammans på mornarna! Ska svara på ditt sms snart! ;) Kram

2007-01-24 @ 16:36:23
Postat av: Sofia

åhhh vad söt han är! jag smälter! längtar tills vi får ses igen o det blir riktigt snart hoppas jag! PUSS

2007-01-24 @ 20:44:38
URL: http://sosia.blogg.se
Postat av: Anna

vad sot Oscar ar!! ja det ar sa fantastiskt att barnen utvecklas!!! till och med nu kan Noah saga vad han vill ha och saga ifran!! okok!! he he..

2007-01-24 @ 22:06:25
URL: http://nordgold.blogg.se
Postat av: Cokoris

Åhh vad javb ryser och nästan "gråter" när jag ser bilderna, vad stor han blivit och ack sööööttttt han är!! liten stålmannen du fått, söt gest han gör med handen som stålis... hehe han blir bra på bilder.. en blivande fotomodell? ;) pusspuss på er

2007-01-24 @ 22:07:21
URL: http://cokoris.blogg.se
Postat av: jenny

Ljuvliga bilder! Saknar er

2007-02-03 @ 16:50:09
URL: http://jennyk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback