Ett misstag men ändå inte....

Ett misstag men ändå inte....

                                                                                -Kalifornien sommaren 2006-

Jag och Marcus körde på kustvägen från San Francisco till Los Angeles. Jag skulle just lära mer om vår nyinköpta systemdigitalkamera och plötsligt klickade det till och det var verkligen inte tänkt att jag skulle ta en bild precis  och dessutom i rullande fart men ibland kan misstag bära till något roligt eller snyggt, som i detta fall tycker jag. Jag bar en svart/vitrandig linne, ni som känner mig vet att jag älskar allt randigt, och en bit av mig syntes i bilden.

Det är så roligt med fotografering och vi håller på att ha några få bilder välinramade i stora tavlor här i vardagsrummet istället för vanliga tavlor. Det är ju roligt med personliga tavlor. Marcus är den som är mest inne i fotograferingen och det är också han som håller i den mest, men jag är också intresserad. Inom snar framtid ska vi visa vad vi valt till vår lilla galleri härhemma. Kanske denna?

Kram
Canonkvinnan

Kommentarer
Postat av: Sofia

Wow tre inlägg på en o samma dag! Rena rama julafton! :)

Ja det var ju en läcker bild! Och din randiga linne matchar staketet ;-)
Jag såg era bilder inne i ert sovrum och jag tycker att de är väldigt vackra! Önskar att vi kunde ta lika vackra och fina bilder!

Saknar dig, hoppas att vi ses snart! Pussar & kramar i mängder!

Postat av: Moa

skaffat en systemkamera? coolt, för det har jag också gjort och jag älskar kameran bara som den! jag fotar alla och allt. mina bilder finns på www.partymormor.bilddagboken.se om du nu vill titta på dom. men du får nog söka efter partymormor och sen klicka på mina datum

2007-01-16 @ 22:08:46
Postat av: Jenny I

Absolut snyggt med personliga bilder i hemmet! Skulle bara låta dig veta att den som skriver denna kommentar också är ett fan av det randiga. Fast det ska helst vara i vågrätt. :-)

Nu fick du flera kommentarer av mig. Så blir det när man har något som an vill yttra. Hihi.

2007-01-18 @ 15:07:32
URL: http://jennyi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback