Medelhavsvärme!

Hej!

Det var ett tag sedan jag bloggade sist. Nu när man börjat arbeta heltid prioriterar man helt enkelt andra saker när man kommit hem från jobbet, som till exempel Oscar, men jag lovar att inte sluta blogga helt.
Mormor klarade inte Oscars baciller heller och blev sjuk förra veckan. Hon orkade bara passa Oscar och var helt slutkörd när vi kom hem på eftermiddagarna. Det kändes taskigt då hon ställt upp och kommit hit för att ta hand om honom och som tack fick hon rikligt med hosta. Hon skickades dock på "permission" hem i helgen och igår fick vi en ny mormor. Vilan hemma gjorde tydligen susen. Det var högklassig värme här i stan i helgen och vi höll oss som mest vid vattnet. I lördags på Gustavsvik med Nygårds, Jämtdal, Norberg, Ivarsson och Gustavsson, söndagen på en mycket trevlig badplats vid en sjö i Leken tillsammans med familjen Kindevåg. Det är ju ont om bra badplatser i Örebrotrakten, men Leken kan lätt rekommenderas även om man då är bilburna eftersom det ligger 2,5 mil från stan. Vi har hunnit med examenfirande, en liten möhippa och en 30 årsfest sedan jag bloggade sist, så nog var det full fart här trots allt! Samtidigt tog svägerskan examen och hade vi inte haft det tajt tidmässigt hade vi varit i Falkenberg och firat henne också! Det tar vi när vi åker ner nästa gång.

image131

En hostig mormor med Oscar i stadsparken

image132

Sådan far sådan son som hejar på Sverige den 6 juni

image133

Söndagsbad i Leken

Nu längtar vi till västkusten. Vi hoppas på att kunna åka så fort vi slutat jobba båda två. Sen ska vi visa Oscar vilket fint land han har fötts i genom att bila till Norrland där vi samtidigt ska vara på ett bröllop och sedan en liten släktträff i Granö. Kanske Dalarna på hemvägen. Sedan tillbaka till västkusten några veckor till. Vips så är sommarlovet slut men det vill jag inte tänka på nu. Snart har det ju börjat!!!!!

Kram Miss Badkruka

Kommentarer
Postat av: Bästa moster

Härligare väder kan man inte ha!
Ni doppade er väl?
Hoppas ni alla kryat på er nu.
Vi ses på släktträffen i norr snart. Det ska bli roligt.

2007-06-14 @ 19:09:44
Postat av: Jenny I

Mysiga bilder! Och Ingvarsson heter visst jag, inte Ivarsson.. ;) kramkram

Postat av: Cokoris

Hehe.. nu e jag hemma.visste inte du uppdaterat bloggen men du berättade ju lite idag som jag läser om nu, härlig bild på mormor och Oscar... han var så söt idag även om han var hungrig ;) pusspuss

2007-06-17 @ 19:38:24
URL: http://cokoris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback