Oscar is back

Hej igen!

Nu är Oscar glad och nöjd pojke igen. Tänderna har tydligen tagit paus, eller så var det något helt annat som irriterade honom i några dagar. Det är det som jag tycker är tufft med mödraskapet, att inte förstå eller veta allt, man vill ju så gärna att ens barn ska må bra och har det gott. När ingenting hjälper så blir man nästan förtvivlad, men jag brukar försöka tänka att min närhet måste ändå vara det viktigaste. Hur irriterad eller gnällig Oscar är blir han A L L T I D glad när pappa kommer hem. Oscar känner givetvis igen oss två, men det är ändå något alldeles speciellt med pappa. Ja något.

Oscar is back
En nöjd Oscar med kompisen Alfons på pike-tröjan den 2 mars 2007

I tisdags vände han från rygg till mage helt själv. Än har han inte lyckats tvärtom, men det kommer. Papper tycker han om att leka med. Vår telefonkatalog år 2007 är redan sönder. Tur Internet finns.

Och jag lääääängtar verkligen efter att få shoppa loss men lite kvar har jag med vikten. Jag misstänker nu att jag aldrig kommer i dom snygga tajta jeansbyxorna jag hade före graviditeten, något har hänt mina höfter. De var ganska breda förut, men nu.. ja, ännu bredare på något sätt. Det är helt okej, för då har jag anledning att shoppa.. Lite iallafall, Marcus... Men det får bli senare i vår. I en annan stad kanske.


Fredag igen. Lite skärrad är jag, tiden går fruktansvärt, fruktansvärt, fruktansvärt FORT när man har barn. Jag lovar.


Trevlig helg!

Molgan

Kommentarer
Postat av: Frans

Hej! Vilken cool kille i en cool Alfons-pike! Finns den att köpa i vuxen-medium?? :)
Hur går det med datorinköpsplanerna?? Ha en fin helg! /Leksand

Postat av: Cokoris

Sötnos där .. söt alfons tröja också! trevlig helg puss

2007-03-02 @ 11:48:37
URL: http://cokoris.blogg.se
Postat av: Cokoris

Sötnos där .. söt alfons tröja också! trevlig helg puss

2007-03-02 @ 11:49:04
URL: http://cokoris.blogg.se
Postat av: Linda A

HEJ! En SÖT son ni har :-) Hoppas vi ses snart så vi får träffa din son! Ha en trevlig helg! Kram från oss tre

2007-03-03 @ 18:40:20
Postat av: Anna

Sott!!! kramm

2007-03-03 @ 21:31:45
URL: http://nordgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback