Underbart väder

Snart ska vi ut i det underbara vädret. Det är en rusning av vårkänslor. Det behöver inte till mycket för att känna så, men värmen från solen är ett måste.

Min kloka moster sade att jag inte ska tänka på bordskicket, för det viktigaste är att Oscar får en matglädje och tycka det är roligt att äta. Det är så sant, för alla måste ju äta och då varför inte, göra det till ett nöje? Även om jag lagar mat till mig själv, och ska äta ensam så gör jag gärna GOD mat. Igår smakade Oscar morot för första gången. Han pep av förtjustning, så det är nog en favorit rotfrukt. Han gapar, tuggar, smackar, sväljer och sedan banka på bordet för att visa att han vill ha mer. Jag fick till och med övertyga honom att maten är S L U T genom att visa skålen. Kliniskt rent. Han är nog en matglad ung man han.

Längtar till nästa vecka, för då är Marcus ledig hela veckan. Då ska vi ner till Skåne och Västkusten och hoppas att solen följer med oss.

Ännu en bild från fotografen, vi fotograferades när Oscar var exakt 4 månader och fick en CD med många goa bilder.

image85


En mysstund

Må så gott

kram Solkvinnan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sådan mor sådan son... äkta gourmand!! älskar alla dessa bilder ni tagit i studion de är UNDERBARA!!!!! snart ses vi ..:-) längtar!! puss

2007-03-27 @ 11:08:12
Postat av: cokoris

hoppsan det var cokoris i förra inlägget ..jaja namn försvinner jämt

2007-03-27 @ 11:08:35
Postat av: Jenny I

Härliga bilder du bjudit på! Hoppas att ni också får en härlig vecka söderut! Kramar

Postat av: Pia Nygårdsia

Du har verkligen haft tur att bilderna blev sååå underbara...eller egentligen ingen tur. Med såna fina motiv så kan det inte misslyckas.
Tack för en underbar lunch i går i solskenet! puss på dig och njut av lill-semestern!

2007-03-28 @ 11:44:22
Postat av: Askungen

Stark bild!

2007-05-04 @ 09:18:19
URL: http://askungengwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback