An american boy

Hej!

Som vanligt har tiden gått alldeles för fort! För ett tag sedan hade Lindex snygga kläder med lite patroiska drag och visst klär Oscar bra i dem- lite amerikanskt har han ju i blodet eller hur? Vi längtar tills alla overthere får träffa honom in live!

48225-113

An americn boy


48225-114

Oscar 10 maj 2007

48225-115

Mom´s Star

Denna vecka har Oscar kunnat vända från rygg till mage flera gånger. Dessutom rör han med hela kroppen och fäller ner babygymmet med benen, rumpan och rygg. Han hatar att ligga på mage, men har ändå gjort det ganska mycket denna vecka, mycket beror på att han vänt till magen på egen hand. Kanske tecken på att krypning är på ingång?

Mormor kommer idag och det ska bli kul att hon får gosa med Oscar mer. Det blir nog en lugn helg, sen väntar Riga nästa vecka. Någon har frågat vad vi ska göra i Riga. Åh! Njuta! Vi ska nämligen åka med Oscars fadderfamilj och god mat, timtals umgänge, kolla på folk, fika och promenad finns på schemat. Kanske också en chokladmassage?

3 kilo kvarstår för mig. Bara. Och det är lite mindre än 3 månader tills Oscar blir 9 månader så visst ska jag greja det! En vän genomgår en vit vecka från sötsaker. Jag behöver också rensa lite eftersom jag kunde fika typ tre gånger på en dag så det var ett utmärkt förslag även för mig. Jag började i tisdags och slutar givetvis när vi flyger till Riga! Ånej! Vi ska ju på ett födelsedagskalas på lördag! Hur göra?

Jag trivs faktiskt mycket bra med min nya lugg. Den har hållit sig på sin plats förvånadsvärt bra. Jag är säker på att det beror på en professionell klippning bakom. Jag blir alltid så nöjd med Annas arbete, även om Trash tillhör de dyraste i Örebro. Å andra sidan så lägger jag ju inte mycket pengar på t.ex. smink m.m, så för mig är det en personlig kroppsvård att klippa mig ofta hos Anna. En lyxvara jag unnar mig helt med gott samvete!

Kram Miss american!

Kommentarer
Postat av: Cokoris

Gosungen där!!! Saknar honom, mysig unge att umgås med!! :-) tur mamma Alex e duktig på att fota honom :) ha det så underbart i Riga! kram

Postat av: Lovisa

Guuud så söt han är...hjärtat hoppar ett extra slag när man ser på honom, en riktig goding!! Hörde att ni inte hakar på ut hit på lördag...=( Men vi ska nog se till att kunna träffas snart ändå..eller hur?! =) Ha det så bra!! Puss och Kram

2007-05-10 @ 21:03:04
Postat av: Jennyk

Otroligt vad Oscar är så lik dig! Ni kommer få det så trevligt i Riga och var rädda om er puss puss

2007-05-15 @ 22:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback