Bbbrrr

Det regnar, regnar idag. Ska ändå lyfta rumpan och ta med Oscar in till stan. Blir en fika och sedan kanske skyltshoppa lite. Bara titta. Sen ska jag planera till en tjejmiddag på lördag. Den heter KAPS. Karin, Alexandra, Pia och Sinnika ingår i temat och det är nog tredje snurren nu. Menyn är än så länge hemlig, men en rapport från middagen kommer sen.

image156
Alexandra drömmer i solen....


När det känns så grått som idag så kan man inte låta bli att längta till sommarlovet igen. Bara 9 månader kvar.
Ska steka pannkakor nu och det blir också Oscars livs första pannkakor till lunch.

Kram pannkakkvinnan


Kommentarer
Postat av: piggelin

Mysigt med tjejmiddagar!..
Jaa tråkig väder det har varit men nu skiner det..Knäpp moder natur är det idag!..:D
Fin bild på dej!

Postat av: Cokoris

HÄRLIG BILD! kul ni fortfarande ses o har era aktiviteter..tjejmiddagar är aldirg fel!! :) spännande höra menyn sen :) PUSS

2007-09-04 @ 18:56:28
URL: http://cokoris.blogg.se
Postat av: pia

Hej kära vän,
och jag LÄNGTAR till en kväll med dig och de andra tjejerna. Känns som alltför länge sen det var god mat, gott vin och underbart sällskap!!!!
Ses ikväll!
love Pia

2007-09-08 @ 08:36:11
Postat av: Karin Gustafsson

Kära,hela familjen!
Tack för det underbara julkortet och för alla underbara bilder på er blogg! Ibland är datorer otroliga verktyg för kontakt. Jag förmår inte att göra något så färgrikt och härligt levande tillbaka, men meddelar i all ödmjukhet, att jag tänker på er och så innerligt gärna ville träffa er på riktigt, men jag tycker, att jag är mycket priviligierad, som får ta del av allt detta.
Och varma, varma gratulationer och välgångsönskningar i efterhand från Karin.

2008-01-21 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback