Aldrig mer....

I eftermiddags fick jag ett sms från Marcus: "Jag vill aldrig mer äga ett hus".

Tror det är lite försent, men det är en frustration då man igen och om igen inser att allting tar TID, och vardagsrummet har varit ett otroligt besvärligt projekt, som krävdes mycket mer förarbete. Ikväll ska det kanske tapetseras där. Vi som hoppades på att kunna flytta in imorgon får  vänta åtminstone ett par dagar till.
 
Jag har packat så mycket det gick idag och Oscar har varit otroligt tålamodig. Vi har fotograferat processen och jag tror vi får titta på bilderna ikväll för att mentalt förbereda oss för en ny dag och inse att det faktiskt hänt en hel del.

Marcus, snart bor vi i huset och då ska det kännas riktigt bra!

Rapport kommer.

Kram Miss Frustrerad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback