Premiär!

I lördags sov vi för första gången i huset. Kändes riktigt kul men kallt!!! Jag är inte van vid att bo i ett hus, men vilken känsla! Allting är mitt! Åh förlåt, vårt!

Golvet blev riktigt bra. Ej tapetserat i hallen och köket än, men det kanske vi fixar till helgen. Ska sälja vissa möbler som t ex Tomelillasoffa med två sofföverdrag (marinblått och vitt) och Bonde hyllor. Intresserad? Hör i så fall av er. Ej fixat internetkoppling än. Tv fungerar inte riktigt med boxern, så det är lite att ta i nu. 

Bergvärme på väg. 

Kram Fröken Husägare 

Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu? Isåfall tycker jag att du ska bli det nu. Gratisbio är en sajt som många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio biljetter och gratis present kort på affärer så som kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer. visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ? nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de? detta är helt gratis och man får såna otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig och ge något en chans har jag nu förstått :) här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Du får 75 välkomstpoäng om du använder länken ovan =). Ha det gott!

2008-02-26 @ 09:29:40
Postat av: Cokoris

spännande! mkt nytt på en gång, hoppas ni sov gott den första natten, brukar kännas lite skumt när man vaknar och .var är jag? puss

2008-02-27 @ 19:10:06
Postat av: Linda

HEJHEJ Fröken husägare!!

Tänk er! Nu har ni ett hus och nu bor ni i efterlängtade huset :-) Vi får komma på en sväng när vi åker till Strängnäs nu till påsken!

KRAM FRÅN OSS FYRA

2008-03-03 @ 12:18:51
Postat av: Anna M

Hej Alexandra! Såg ditt inlägg i min blogg först idag och blev väldigt glad för dina fina rader! Värmde verkligen!
Tittar in här titt som tätt men är dålig på att lämna spår efter mig. Det är roligt att följa er vardag både i text och med bilder. Oscar har blivit stora pojken nu, det går väldigt fort!! Han är så söt, sin mor upp i dagen! Grattis till husköpet! Ser framemot att följa er renovering!
Kramar söderifrån

Postat av: Lina

Hej Alexandra! Ja visst är det en härlig känsla att sova första natten i sitt alldeles egna hus! Hoppas det blir en härlig vår och sommar så att ni riktigt kan njuta. Kram från Lina

2008-03-09 @ 15:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback