CACAO A´LA OSCAR

En dag denna vecka var jag hemma med Oscar en eftermiddag. Då började han leka med skafferiet. Okej så länge han inte rörde något i påsarna eller burkarna. Han bar ut och in, skakade, kollade lite. Jag läste NA samtidigt och hade koll på honom. Efter några sekunder vände jag på huvudet. Nej vad fan! Men han såg såååå rolig ut att kameran fick vara framme.

image190

image192



Som straff blev det....


image193



Jag berättade för Marcus när han kom hem vad som hände. Vad sade han? Ja ja, jag är inte förvånad att det händer just dig, och det är inte konstigt att sånt kan hända när du är hemma själv med honom bla bla bla bla bla...

I torsdags kom jag hem och såg Oscar komma gående halvnaken mot mig. Vad hade han i ansiktet? Jodå, ganska mycket kakaopulver.

Intressant.....

Kram Miss Cacao

Kommentarer
Postat av: Cokoris

Tack så mkt, du förgylllde min dag med dessa bilde, gud vad jag skrattade.. lillplutten han ville väl få solbränna, smart ta kakao... haha... RIKTIGA godbitar bilderna var! PUSS

2008-01-20 @ 15:18:07
Postat av: Jessie

Hej! För det första måste jag få säga, vilken underbar söt pojke ni har! Det var kul att få se roliga bilder på Oscar! Mycket kan hända under några sekunder! Kul att ni är hemma igen, det var kul och läsa hur ni haft det! Visste inte att du hade amerikansk familj/släkt! Du kommer väl inte därifrån? Hoppas ni haft en skön helg! Kram

Postat av: Justyna

Hej
Jag läste tidvis din blogg men aldrig lämnade ett ord efter mina spår, :) Dax att lämna några ord nu.. :) Måste säga att jag skrattade när du skrev om din Oscar med Kako.. Hihi.. Vad söt han är, med kakao.. Nu vet du att jag är en av de läsare som läser ibland din blogg.
Hoppas allt är väl med er. Kram

2008-01-20 @ 19:59:32
Postat av: malin

en riktig charmtroll till son! ;) ganska svårt att bli arg på honom då, när han såg ut så där kan jag tro. jag kikar in här ibland, så jag lämnar fotavtryck nu. hoppas allt är väl annars! kram malin

2008-01-21 @ 02:19:48
URL: http://mallie.blogg.se
Postat av: Anna Y

Tror han börjar oxå digga mörkchoklad som du när han blir större..;)

2008-01-21 @ 09:55:05
URL: http://pumaqueen.blogg.se
Postat av: jenny

Han är så lik dig, utseendemässigt - helt otroligt vad söt han är! Räkna med en hel del bus längre framöver ;) härligt att se honom blivit så stor!

2008-01-21 @ 13:17:08
URL: http://jennyk.blogg.se
Postat av: Charlotte

Nämen, sötnosen min! Du är för härlig du! Det är viktigt med lite bus, fast i lagom mängder! Kram till dig och dina föräldrar!

2008-01-21 @ 13:55:36
Postat av: jennyi

Det var intressant det där med Marcus kommentar.. ;) Bilderna är bara så söta och så stor Oscar blivit! Hoppas vi ses snart. Kramar

2008-01-22 @ 10:48:23
Postat av: Hanna

Hahahaha, det där var det roligaste/sötaste jag sett idag =D

2008-01-24 @ 11:07:45
URL: http://lillfotad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback