Bloggtorka

Jag har bloggtorka. Idetorka. Det är inte så att vi sitter hemma och stirrar hela dagarna. Vi gör massor jag och Oscar. Spontanitet verkar vara ett ledord denna vecka. Vår påskvecka. Inte mig emot, jag gillar det. Men ändå vet jag inte vad jag ska skriva om. Jag tror det beror på snor i hjärnan. Det finns där. Ganska surt faktiskt, för jag har äntligen börjat springa. Jag vet att jag redan bloggat för längesedan om att jag skulle komma igång med träningen med ett vasalopp, vansbro eller lidingölopp i sikte. Man ska inte ljuga i en blogg, jag vet. Men för en  vecka sedan började jag faktiskt på riktigt och har hunnit med tre små lopp i skogen redan. Alltid något och man måste ju börja någon gång och någonstans. Eller hur? Så, målet till ett sådant lopp är inte helt omöjligt. Jag will! Någon gång. Men inte idag. Snor i hjärnan. Det kommer nu innanför näsan. Näspapper igen. Verkligen surt!

Ok, jag lyckas inte haspla ur mig någonting roligt. Lika bra sluta nu. Snart slutar Marcus och då börjar den riktiga ledigheten med fyra dagar.

Glad påsk!

Kram Miss Förkyld

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej

Vill säga att jag blev väldigt glad när jag hittade din blogg. Jag en tjej från stockholm som mycket väl minns din medverkan i "Första kärleken", en serie som jag ÄLSKADE när jag var yngre. Jag och mina syskon följde och spelade in varje avsnitt. Jag känner inte själv någon som precis som du är döv, men tack vare den serien har jag försökt att lära mig lite teckenspråk. Som det är nu kan jag tyvärr bara bokstäver och några få ord (många tack vare spelet "det händer med händer" som ju rekomenderdes efter "första kärleken"). Att läsa om dig och hur du har det. Vet inte hur jag ska förklara det riktigt. Är kul. Jag känner ju igen dig även om jag som sagt tyvärr inte känner dig.

Vill iallafall önska att du får en fortsatt glad påsk en härlig vår och en SUPER skön SOMMAR. Njut av livets goda ting man vet aldrig när nåt fördunklar eller något oväntat och tråkigt infaller (vilket jag hoppas inte händer dig och din fina familj).

Många Vänliga Hälsningar

Cecilia Fälldin

Stockholm

2009-04-11 @ 23:08:41
Postat av: Anonym

Hoppas du blev bättre under påsken? Det va en pi lugn med varmväder helg! Snart kommer det bli fullt fart här i huset igen efter en vecka. Barna kommer tebaks efter Närke och Götet. Blir skoj att se dem igen! Krampuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback