Oscars premiäråk

I söndags sken solen och vi beslöt oss för att ta oss till skidbacken med mycket fika och skidutrustningar. Sedan tänkte vi att Oscar skulle få testa lite, mest för att hitta balansen med pjäxorna på. Han åkte med hjälp av sele och bärassistans av oss. I början var hans ben som spagetti, han förstod först inte att han behövde stå för egen maskin. Ganska snabbt hajade han till och gled med skidorna tillsammans med oss. Sedan pekade Oscar på liften och ville åka i den. Vi blev osäkra båda två, för vi trodde det skulle vara för snabbt för honom och kanske skulle det bli pannkaka av dagen som börjat så bra. Till slut beslöt Marcus ändå att testa och det gick över förväntan.



Oscar: Åh vad kul!




Fyra hela timmar var vi där och bara njöt. Och var lyckliga. Det är inte sista gången kan jag lova.

Kram Miss K2

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt! Barnen kom ju hem från snöstaden och det var tydligen mer snö i Närke än här hemma. de fick åka pulka och skirdskor däruppe. Här gäller det fotbollträningar och en sväng till lek och buslandet i Götet blir det en dag innan skolan väntar på oss. Sköt om er tre!!! krampuss

Postat av: Miss Borén

Hej, otroligt att det gick så bra i backen med Oscar! Jag skall dit upp till Sälen snart och Lucas ska få prova åka slalom första gången, han e 3 år.. jag e lite nervös hur det ska gå bra, men efter jag har sett oscars premiäråk så måste det ju kunna gå bra för lucas... Var fick ni tag på den där selen?? bärassistans, det blir nog jag :-D hihi mvh sara

2009-02-20 @ 20:19:46
URL: http://missboren.blogg.se/
Postat av: Jocke och Tanja

Härligt! En ny Stenmark?.... Kram från oss tre!

2009-02-21 @ 10:47:58
Postat av: Malin C

Så fina vinterbilder på dina två kära! Det var verkligen en riktigt härlig vinterdag som vi fick uppleva under sportlovet. Kramar

2009-02-25 @ 20:28:19
URL: http://steneborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback