YES, VICTORIA!

Jag måste erkänna att jag är rätt rojalist av mig. Inte för att jag heter Royal, utan för att jag alltid tyckt vi har en fin kungafamilj som utgör en mycket god representation för vårt land. Skit samma att de kostar en hel del. Sverige har fått mycket tillbaka genom dem på många sätt. Och äntligen, kronprinsessan Victoria! Det är mycket stake i Daniel så jag tror på ett långt och lyckligt äktenskap.

Jag erkänner också att jag önskar att jag var i hennes skor. Nåväl, inte som kronprinsessa, men som blivande brud. (Läs: jag längtar!).

Kram Miss Brud


Kommentarer
Postat av: Smultron

Väntar du PÅ att han ska säja att han är redo att gifta sig eller vill ni bara vänta tills det är en rätt tillfälle?

kramen

Postat av: moa

oj! nu kände jag att spänningen just stigit upp... och jag hoppas verkligen att du bjuder mig på bröllopet! :D

2009-02-25 @ 17:28:20
URL: http://gardenfors.blogg.se/
Postat av: Malin C

Jag håller med dig och är också en rojalist fast jag inte heter det vackra efternamnet Royal.:) Jag tycker liksom du att kungafamiljen ger oss så mycket som sprider glädje och kärlek till oss svenska folket. Vi behöver dem som peppar upp i den dimmigatråkiga vardagen som vi har nu. Marcus skulle väl gilla att heta Marcus Royal, det är ju så fint.:) Hälsa det till honom från mig!:) Kram Malin

2009-02-25 @ 20:25:47
URL: http://steneborg.se
Postat av: ida r

hejhej! det e jag ida rangsjö! roligt att hittade din blogg..hoppas allt e bra med er..joo såg att oscar tränade att åka slalom! vad härligt!!! hur gammal är han nu?? för jag är sugen att lära min son Elias att åka slalom..han är nu 3år.är det svårt aátt lära? barnen ofta har snabbt att lära sig..härligt att se barnen på backen!! :) jag själv började när jag va 4år....jaa ska ej blabla mer..hihih ha det gott! kram

2009-02-25 @ 23:11:37
Postat av: pia

du vet jag lobbar för dig ofta..påminner honom att du vill bli ärbar:) Puss min kära vän

2009-02-26 @ 12:57:27
Postat av: Anna

Smile jag vantar pa den glada nyheten!! ;-) Jaa det kan jag halla med att det e kul att Victoria ska gifta sig. det kommer nog bli helt stahej nasta ar..

Kram

2009-02-28 @ 21:33:09
URL: http://nordgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback