Vår nya trappa

Jag gillar att titta på före,- och efterbilder särskilt när det gäller renovering. Resultat är så tillfredställande att se, särskilt bra sådana. Vi har haft väldigt ful trappa vid ytterdörren. Varje gång jag klev på den kändes det som om det var en ingång till ett ålderdomshem. Eller till ett storkök. Typ. 

Min händiga M (han har faktiskt blivit händig och därmed blivit mycket mer manlig) med dock en hel del hjälp av T och S fått ihop betydligt snyggare trappa. Nu står en snygg stenkruka med lila blommor (ej med på bild) på trappan. Lila blommor, hm, host..Jag vet inte namnet på dem, förlåt mig, mamma och svärmor, men de blommar så fint ändå. Nu i alla fall. De höll faktiskt på att dö förra veckan. Ops! Jag pratar nu med dem och ger dem omsorg och kärlek. Och lite vatten. 

före



efter


Kram Miss Trapp

 


Kommentarer
Postat av: Ausra

Wow, vilken förändring! Din gubbe är helt otroligt duktig! :)

Postat av: Ira & Mio

Oj snyggt det blev, har fktiskt ärligt talat inte tänkt på hur trappan såg ut men nu är jag ser, fan vad snyggt!! kram

2009-05-11 @ 11:47:46
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej m kram! Härligt med renovering! Man blir glad efter renovering! Hoppas vi ses nu i veckan. kram!

2009-05-17 @ 10:50:02
Postat av: Anonym

Det va´jag som skrev nyss;) Kram igen

2009-05-17 @ 10:50:40
URL: http://lillaparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback