Att utratta sina behov i Tokyo

ar hogst intressant. Nar man satter sig pa toalettstolen kan man trycka pa sprutande varmt vatten rakt upp och renar om man vill. Eller sa kan man valja spray, som sprejar vatska hela baken och laren. Sen kan man ocksa trycka for blasning. Lyxigt. Eller?

Min slutsats: en mycket intressant erfarenhet.

Mina fotter varker. Kanske borde jag satta pa mig stodstrumpor aven idag? Det har varit en valdigt lang dag som borjade med en raketsnabb frukost vid 7. Klockan ar nu 23, och vi kom nyligen tillbaka fran Tsukuba university dar vi tillbringt hela dagen och traffat dova studenter och larare. Ett mycket intressant besok. Man kan notera att det finns manga saker som vi ar battre pa i Sverige, medan vi ar chanslosa vad galler teknologin. Vi deltog en mcyket intressant tecerenomi som japanerna ar valdigt stolta over. Teet smakade annorlunda, men det var stamningen och deras satt att servera te som var valdigt kulturellt och vackert.

Och jag neg hela dagen idag ocksa.

Imorgon hoppas jag pa sushi. Ska forsoka styra mitt lunchval. Besok pa en dovskola och den gamla delen av Tokyo som heter Edo star pa programmet.

God natt mitt folk.

Kram Miss あぇぁんdら

Kommentarer
Postat av: Ira

Intressant toabesök du varit med om! hihihi.. mkt att välja emellan här spolar vi bara! :D puss

Postat av: Inga

Ahh Sushi, som är så gott! Ät åt mig också. Ha en härlig vecka.

Kram

2009-11-10 @ 00:34:26
Postat av: Jenny

Toabesöket måste jag få uppleva!

2009-11-10 @ 09:26:24
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Tanja

E så aavis på dig. Vill också besöka Tokyo. Då får jag spara money igen och åka dit. Nu bara tre veckor kvar till Thailand.



Sköt om dig!

Kram

2009-11-10 @ 11:56:11
Postat av: cina törnblom

Kul att läsa lite hur du har det på andra sidan av jordkloten.Jag har också velat att få åka dit, det skulle vara fantatiskt att få uppleva där i en annan kultur och många saker. Kramen!

2009-11-11 @ 20:13:42
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback