Me love dolphins

Att simma med delfiner har varit min tonårsdröm. Jag beundrade dessa djur, skrev om delfiner i mitt specialarbete på gymnasiet och i samband med detta fick jag en exkulsiv intervju med Mats Amundin som var delfinforskare på Kolmården. Tatuerade till och med delfin på japanska (tecken) på min rygg. Ja där ser man. Hur vuxen jag än är nu så tycker jag fortfarande det är roligt att titta på delfiner, och nöjet blir ju bara större när man har barn med i sällskapet.

förväntansfulla åskådare på delfinariet


Delfinen Flip i action

Kram Miss Delfin


Kommentarer
Postat av: Sofia

vilken härlig min oscar uppvisar! han är verkligen förväntansfull!! :)

Postat av: Simone

Ohh härligt bild på Oscar och Marcus..

Jag älska ju också delfin.. Var var ni?? Kolmården??Kramm:)

2009-11-03 @ 20:55:42
Postat av: pia

Vad lik OScar är Marcus på den bilden, speciellt över ögonen.

kram på dig

2009-11-04 @ 18:01:15
Postat av: Anonym

Härligt! Simmade med delfiner utanför nya zeeland men tyvärr var de vettskrämda av oss galna dykare som hade brått att få röra på dem. Gissa hur tokig båtförare va på oss turister! Så jag fick inte röra någon men va så nära dem! Men vi hade jätteskoj ialf. 13 år sen sist! Kram Helen

2009-11-05 @ 15:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback