Och så ett sjukt inlägg...

Hostar och kraxar och är inte undervisningskapabel idag och så har jag tyvärr fått ställa in. Hatar att göra det, men idag har jag inget val. Och så ska ett PM inlämnas denna vecka (läser folkmordhistoria på tisdagar) och så har jag lite redigeringsjobb att göra. Visst. Och för att inte tala om en hel del elevredovisningar jag missar och ett viktigt möte imorgon (kanske, kanske jag kan?). Men mannen släpper inte iväg mig idag. Inte en chans.

Så nu ligger jag nedbäddad i soffan med en kopp te med honung och skall försöka vila bort eländet.

Jag bara måste.

Kram Miss sjukling

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vad jobbigt! Det finns inget värre än att vara sjuk när man har massor med saker man både vill och måste göra... Hoppas du mår bättre snart!:) Kram Elisabeth (och Andreas såklart)

2009-10-05 @ 15:41:45
Postat av: Ira

krya på dig hälsar en annan sjukling som e nyopererad o sjukskriven o har oooont!! :-(

Folkmord? låter ju lite intressant du får skriva mer om det tycker jag så jag har ngt att läsa om.

Kram

2009-10-05 @ 17:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback