Fåfänga!

Idag, måndag klockan 06:58

A: Dina kläder finns på sängen.
O: NEEJ. JAG VILL HÄMTA SJÄLV.
A: Förlåt, visst, du kan hämta kläder själv.

Klockan 07:07

O: TITTA! FINA KLÄDER. JAG KAN SJÄLV.

Han var klädd i stark t petrolfärgade byxor och tröja och så lila strumpor.

A: JA JÄTTEBRA. men du. Bättre om du byter tröja. Tråkigt med samma färger på byxorna och tröjan. T.ex. vit eller svart tröja, försökte jag entusiastiskt.

O: NEJ. HÄR BRA. INTE FARLIGT.
A: Nej inte farligt.

Och då fick jag svälja en massa fåfänga.

Kram Miss Petrol


Kommentarer
Postat av: moa

hahaha så roligt! :D

2010-01-25 @ 09:04:11
Postat av: Mona

Åh ja.... Léa är bara 2 år och hon vill alltid välja allt från trosa till tröja, strumpa, byxor o.s.v. direkt ur lådan. Tycker det e så kul. Ibland brukar jag försöka ge 2 alternativ som är bästa matchingen men jaja... hur man än vinklar det så har barn egen vilja... som tur är brukar lea välja bra ;) skratt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback