Valborg 2010

Mycket att göra. Varit sjuk. Tiden räcker inte till. Jag har dock inte slutat att blogga. Finns mycket jag vill skriva om men det får jag ta igen senare.

Valborg har ännu en gång passerat. En mycket trevlig valborg i år med mycket choklad. Hemlagad fransk chokladmousse till efterrätt visserligen, men också för att Oscar vann två kilo choklad.Tjugo á 100 gram. Inte bra. Jag som en sann livsnjutare gör ju skäl för ordet mycket mer när det finns alltför mycket gott inom räckhåll. Nåväl. Men har man inte hört att man bara lever en gång? Och att livet är kort. Eller hur?




                                            Och naturligtvis en bild på far och son framför brasan!


Kram Miss Choklad

Kommentarer
Postat av: Far

Det var jag som vann den, inte Oscar.....

2010-05-07 @ 11:21:14
Postat av: Kicki

Läckert foto!



Fast var det verkligen far som vann, undrar jag :)

Postat av: Lovisa

Hihi...ajajaj, vilket jobbigt pris att vinna ;o) Vill ni ha hjälp med att äta upp det är det bara att höra av sig!



Mysigt med det traditionella valborgskortet på far & son!



Massor med kramar!! Lovisa

2010-05-08 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback