Fredag!

Ja, så nu är det fredag igen. Veckan har gått FORT igen. Anja gjorde visst "sälen" i måndags, men för tidigt. Kanske gör hon det ikväll? Marcus är skeptisk men jag och Oscar tror fortfarande på Anja. Det var hur som helst riktigt skoj att Silver-Maria fick medalj.

På Alla Hjärtans Dag fick Oscar många pussattacker, fast det får han varje dag, särskilt från pappa. Ett angemänt kort från en mysig vän, vita tulpaner från Marcus (igen!) fast vi har bestämt att vi ska spendera ett restaurangsbesök inom snar framtid. Men han vet att jag tycker om vita tulpaner. De är så vackra. Jag älskar vita detaljer i hemmet. En annan vän har istället för kort och presenter blivit WWF-vän. Jag gillar hennes idé skarpt och tycker det var ett gott initiativ.

48225-61



Nu vaknar Oscar. Snart kommer Marcus hem och då börjar vår helg. Vi ska ladda inför Anjas superåk.

48225-60

Oscar hejar!!


Trevlig helg!

Kram miss Head

Kommentarer
Postat av: Sofia

oscar kanske inspireras till att börja tävla alpint?? :)

trodde först nästan att du skulle skriva miss white hihi.. men miss head? huvud? det är ju fredag idag så jag är rätt trög hihi.. ha en underbar helg ni alla! puss!

Postat av: Alexandra

Sofia: Head är ett skidmärke som många alpina åkare åker med. Rossiginal, Atomic, Elan, Volker är andra märken som finns. Tror Anja åker med Rossiginal men också Head. Trevlig helg!

2007-02-16 @ 17:35:19
Postat av: Ulrika

Tänkte bara tipsa min nya bloggsida :). Oscar är bara så söt!

2007-02-17 @ 19:05:52
URL: http://granstroms.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback