Munnen är intressant

Oscar för allting till munnen. Mina fingrar, hans, pappas, handduk, snuttefilt, mjukisdjur, ja allt. Nyss såg jag att han fick tag i en dammråtta. Jag måste verkligen vara mer uppmärksam, och det är också ett tecken att det är städdags. Fram med såpa, ajax och trasa om några minuter. Vi ska förresten ha långväga gäster här ikväll så motivationen är på topp.

48225-65

En rolig sak- Oscar har äntligen förstått vitsen med spegeln. Han förstår att det är honom själv han tittar på. Förut tyckte jag att han bara reagerade när han tittade på mig, men nu skrattar han när han ser på honom själv och kladdar på spegeln med sina händer.  Ja just det, fram med fönsterputs också.

Kram städkvinnan

Kommentarer
Postat av: Cokoris

Dregel dregel ännu mer söta bilder på Oscar men denna gången e mamman med också hurra det glädjer lilla Ira... puss på er två

Postat av: Pia Nygårds

Hej vän,
åh vilken fin bild! Kul att Oscar blir glad när han ser sig själv ;)
Vi måste ses snart. Jag tränar gärna eller skidor när du har tid och lust.
Puss på dig och kram till dina fina killar!!!

2007-02-21 @ 21:58:15
Postat av: jenny

j'ttefin bild! Krampuss

2007-02-21 @ 22:35:02
Postat av: Anna

Vad sot Oscar med sina runda kinden....

2007-02-22 @ 02:12:39
URL: http://nordgold.blogg.se
Postat av: Jenny I

Säger som jk, jättefin bild! Nu börjar Oscar komma in i den åldern då det är som roligast att umgås med honom kan jag tänka mig. Njut så mycket du kan! Kramar

2007-02-22 @ 21:13:53
URL: http://jennyi.blogg.se
Postat av: jenny

Du gumman, om du vill så kan jag försöka hjölpa dig med din bloggsida. Du kan prova skicka mig några av era favoritbilder så kan jag testa och mixtra till en bra och passande banner (om jag nu lyckas..)

2007-02-22 @ 21:47:01
URL: http://jennyk.blogg.se
Postat av: Charlotte

Jag håller med de övriga här! Ni är så fina! Största kramen

2007-02-22 @ 23:46:42
Postat av: Ingela E.

Hej! Länkade mig hit från JennyKs blogg. Tänkte på det du skrev om att du ammar och inte "får" dricka rödvin. Du kan och får dricka rödvin. Sprit/promillen går ej över till barnet - det ÄR skrämselpropaganda. Min barnmorska (som själv har sex barn) har gjort en studie om just det, o enda anledningen till att mammor inte bör dricka är för att uppmärksamheten mot barnet kan svikta, förlora omdömet osv. Men alkoholen går EJ över till bröstmjölken - vad det än står i alla mama/gravid-tidningar! Unna du dig ett glas vin, njut och ha gott samvete! Från en insatt som studerar livsmedel inriktning kemi/mikrobiologi/näringslära

2007-02-23 @ 19:26:55
Postat av: jenny

Visst är Ingela underbar! henne ska du lyssna på för hon vet en massa..

/Jenny (som har turen att ha henne som kompis, våra barn leker mycket med varandra)

2007-02-23 @ 20:21:04
URL: http://jennyk.blogg.se
Postat av: Jenny I

Ser nu vad jag skrev - att Oscar nog är som roligast att umgås med.. jag menade inte roligast utan rolig! Nog förekommer många roliga perioder i livet framöver också :) Kram igen!

2007-02-24 @ 01:28:31
URL: http://jennyi.blogg.se
Postat av: Cokoris

Dreglar vidare.... kollade om du uppdaterat men icke så jag får dregla vidare över de som redan finns här... älskar bilden på dig å Oscar med spegeln den var speciell! men de andra oscar bilder är inte helt fel de heller. hi hi hi du förstår vad jag menar. PUSSS på dig gumsan

2007-02-26 @ 23:09:57
Postat av: Cokoris

Kikar för uppdatering men inget än men det gör ingenting jag älskar den här bilden på dig och Oscar, den e speciell så det kan jag titta på 100 gånger!! De andra bilder på Oscar är självklart underbara de också men den här är speciell o annorlunda... (för mig iallafall) pusspusspuss

2007-02-26 @ 23:11:41
Postat av: Cokoris

Kikar för uppdatering men inget än men det gör ingenting jag älskar den här bilden på dig och Oscar, den e speciell så det kan jag titta på 100 gånger!! De andra bilder på Oscar är självklart underbara de också men den här är speciell o annorlunda... (för mig iallafall) pusspusspuss

2007-02-26 @ 23:12:23
Postat av: Cokoris

Kikar för uppdatering men inget än men det gör ingenting jag älskar den här bilden på dig och Oscar, den e speciell så det kan jag titta på 100 gånger!! De andra bilder på Oscar är självklart underbara de också men den här är speciell o annorlunda... (för mig iallafall) pusspusspuss

2007-02-26 @ 23:13:09
Postat av: Cokoris

Kikar för uppdatering men inget än men det gör ingenting jag älskar den här bilden på dig och Oscar, den e speciell så det kan jag titta på 100 gånger!! De andra bilder på Oscar är självklart underbara de också men den här är speciell o annorlunda... (för mig iallafall) pusspusspuss

2007-02-26 @ 23:14:40
Postat av: Cokoris

Kikar för uppdatering men inget än men det gör ingenting jag älskar den här bilden på dig och Oscar, den e speciell så det kan jag titta på 100 gånger!! De andra bilder på Oscar är självklart underbara de också men den här är speciell o annorlunda... (för mig iallafall) pusspusspuss

2007-02-26 @ 23:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback