Lampa, lampa, och lampa

Gott folk,

jag tecknar varje dag med Oscar. Nu i dagarna  förstr han tecknet LAMPA. Varje gång (nästan) jag tecknar LAMPA så riktar Oscar sina blickar till lampan. Helt klart att han förstår! Fast när jag ville visa för Marcus eller någon annan dvs göra det på "beställning" så funkar det inte alltid. Oscar måste nog undra varför jag ville teckna lampa typ 80 gånger om dagen... Man kan också fråga sig om det är till någon nytta att kunna tecknet LAMPA? Men det är så roligt att se Oscar haja till och han tycker mycket om att se på mina händer. Han till och med viftar med sina egna händer, men än har han själv inte tecknat något.

Han rullar fram och tillbaka och är väldigt nyfiken. Han ska hela tiden vara M E D. På gott och ont. Hans sovpauser på dagtid har blivit jättekorta. Typ 2 x 20 min/dag. Kanske är han rädd att missa något, lillgrabben? Han sover dock mycket bra på nätterna, så jag klagar inte. Verkligen inte.

Bad på kvällarna tillsammans med Oscar är dagens höjdpunkt. Oscar älskar verkligen att bada att det inte går att vara i badrummet utan att le.

48225-121

Taktiksnack med ankan

Ska bli skönt att komma bort lite.

Kram lampa-kvinnan

Kommentarer
Postat av: Inga

Det är inte lätta att packa. Jag tar fortfarande med mig förmycket fast jag just blir pensionär!!
Oscar har några år på sig.

2007-05-16 @ 18:05:02
Postat av: Anonym

Hej!
Välkommen hem! Hoppas att ni haft det så bra i Riga!Hoppas vi ses snart! KRAM

2007-05-22 @ 20:36:32
Postat av: Linda, Alexander o Andreas!

Hej!
Välkommen hem! Hoppas att ni haft det så bra i Riga!Hoppas vi ses snart! KRAM

2007-05-22 @ 20:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback