Oscars nya och egen frisyr

Häromdagen klippte jag Oscar lite kortare. Klippte luggen så där lagom som jag tycker passar Oscar bra. Han tittade på tv under tiden och var ganska tålamodig. När jag var klar skulle jag hämta dammsugaren och då i ett mycket kort, jag lovar, men ändå obevakat ögonblick fick Oscar tag i saxen och klippte sig jätte, jätte, jätte kort i luggen.

Katten också! Oscar är förstås söt ändå, men det handlar mest om att jag kunde vara korkad som lämnade en farlig grej så nära Oscars långa fingrar......

Oscar: Mamma får nog rätta till lite.


Kram Miss frisör

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oooppsan! Oscar är ändå lika söt i sin kortkorta lugg! :) Du får trösta dig med att luggen kommer att växa ut :) Förstår att du kände dig korkad och jag tror inte att du är ensam om det, det har hänt många föräldrar att deras barn klippte sig själv i ett obevakat ögonblick..!

Postat av: Cecilia

Nog för att oskar är ung men det syrran gjorde som ett par år äldra var nog ändå värre. Hon klippte tussar från sitt hår. Eller egentligen var det inte hon utan hennes kompis (de lekte frisör på varandra) så båda tjejernas mammor fick en stor chock när de kom hem. Tyvärr har mamma inte detta på bild men jag har hört att det var inte vackert. jag själv var tyvärr inte född när detta hände då jag är 10 år yngre än denna, då tokiga, syster Vilket iallafall oskars frisöreri ändå är. En så kort lugg ser inte tokigt ut även om kanske möjligtvis en längre skulle vara sötare.

Cecilia

2009-04-16 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback