En minnestavla

När Oscar döptes den 17 mars 2007 hade vi velat ge honom en minnestavla, men hittade ingen vi tyckte om. Traditionella minnestavlor av t.ex tenn tyckte vi inte om. Häromdagen hittade jag en skojig minnestavla på Isa form som jag föll för. Nästan två år sent, men inte försent. Vad tycker ni om den?


Det finns i tre olika färger och ansiktet på  barnet anpassas till om det är till en tjej eller kille. På den här vi ser är ju till en tjej. Att det är fiskar som bubblar tror jag kan få Marcus att genast säga ja. Bra va? "Jag heter Oscar" vid den första bubblan hos barnet, "föddes 26/10 2006" säger den första fisken, "3030 gram tung" finns vid den andra bubblan och sista ska det stå "50 cm lång". Isas verk går verkligen hem hos mig och äger lyckligtvis en tavla "Casa de Royal" från henne som hänger vid huvudingången jag fått på min 30 årsdag från fyra underbara tjejer i mitt liv.

Nu ska jag göra lite nytta innan helgen börjar. Underbart! Trevlig helg!

Kram Miss Fisk

Kommentarer
Postat av: Affi

Underbar tavla tycker jag! Isa Form har verkligen mycket fint att välja bland. Hoppas Marcus kommer också att gilla den. Trevlig helg på er! Kram

2009-01-09 @ 15:49:47
Postat av: Inga

Vilken härlig tavla och så passande med fiskar!!

Trevlig helg på er också.

Kram

2009-01-09 @ 16:58:16
Postat av: Elisabeth

Tavlan är verkligen jättefin:)

Hoppas ni får en skön helg! Kram E och A!

2009-01-09 @ 23:00:02
Postat av: Cokoris & Mio

Den är jättefin, en kul ide också inte så "standardaktigt" som tex tenn... kör på det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback