Spindelmannen 3 år

Vi har spindelmannen härhemma. Han klättrar, hoppar och springer. Med dräkten så får man göra det, menar lillgrabben. Han fyllde tre år i måndags och en födelsedagspresent från oss var en spindelmandräkt. Vi trodde aldrig det skulle bli enormt populärt hos treåringen. Nu i dagarna använder han dräkten och bär den med en stor stolthet. Han har faktiskt inte sett spindelmannen, men vet ändå att han är en hejare på att klättra. Hans stora idol just nu.


frukost i sängen

Ett paket till att öppna



Den nya spindelmannen

I söndags firade vi Oscar här med fika, givetvis med mormors tårta. I måndags, på den riktiga födelsedagen tog jag och Marcus ledigt från jobbet och njöt dagen med Oscar. Han fick bestämma vad vi skulle göra och föga förvånande var det när han genast föreslog fika på Fröken Brogrens, ja var annars?




Vår älskade son, Oscar Edwin Marcus Royal!

Kram Spindelmannen


 

 


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vilken cool spiderman! Kul att ni verkar ha haft det bra:) Kram

2009-10-29 @ 22:20:27
Postat av: Jenny

Älskade gossen Oscar - trodde det inte var först i November han skulle fylla år!! Illa, verkligen illa. Nu ska vi titta på något spännande till honom som har något med spindelmannen att göra. Puss till er alla tre

Postat av: Anonym

Härligt!! Min syster Bettan ringde mig igår och frågade om jag hade dräkter som Johannes kunde låna. Ohc det hade mina barn och kom dit med en massa med roliga kläder. Men vad valde han? Samma som din Oscar! Han hojade och "skrämmer" oss och va sååå glad för maskerad-klader han fick ärva efter kusinerna O och E. Man blir bara glad varje gång de ber om ngt så får man bli av med saker härhemma! Yes! ;) Ha en härlig helg! krampuss Helen från Vänersborg.

2009-10-31 @ 17:10:33
Postat av: Petra

såååå söt!!!

2009-11-04 @ 20:17:50
URL: http://iloverunning21.wordpress.com
Postat av: Debbie

Jag tror att det e4r den som e4r mest ondskefull som vinenr. Och vem e4r de5 mest ondskefull? Jo, det e4r den som e4r den stf6rste imperiebyggaren. Te4nk att vara se5 ondskefull att man bygger ett je4tteimperium med se5 me5nga me4nniskor och andra varelser som mf6jligt ff6r att sedan kunna ple5ga se5 me5nga som mf6jligt. Det e4r ondskefullt!! Te4nk vilken kraft, vilken planle4ggning! I en fajt mot andra elaka typer ge4ller det att vara se5 ve4lplanerad som mf6jligt. Se5 e4ven om Sylar rent intuitivt borde vinna eftersom han absorberar andras krafter drivs han av ganska sme5 motiv och det fungerar inte mot riktig ve4lplanerad ondska. Jokern gillar jag iofsig eftersom hans de5liga vitsar har gjort livet surt ff6r lika me5nga me4nniskor som mina egna ske4mt (hm, kanske de4rff6r ingen pratar med mig le4ngre, halle5, ne4he4) men han e4r ganska sme5skalig av sig. Lex Luthor e4r faktisk en ganska bra kandidat. Han har fattat vad det hela handlar om men han har e4nde5 inte kommit se5 le5ngt.Min rf6st le4ggs pe5 Vader eftersom han e4r i se4rklass den stf6rste imperiebyggaren av dem alla, muhaa, haaa, haa, mffffffhh, pssshhhh! Vader lives.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback