Jag har andnöd....

Fantastiskt, mina baskettjejer!! Jag är otroligt stolt över er! Vilken laginsats och glöd! Så sanslöst roligt!!!


JAAA,Touria!! bild:
www.svenskdovidrott.se


Det var verkligen en vinna eller försvinna-match. Och ni visade världen vad ni var kapabla till. Ett litet land som Sverige, ständigt tvåa och ganska resursfattigt på spelare. Ändå slog ni USA i finalen för en stund sedan. 

Så, världen, räkna aldrig bort Sverige!

Ps. för er som inte vet så pågår deaflympics (dövas OS) i Taiwan.

Kram Miss Sweden

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: AnnaN fran Washington DC

JAAA YEEESSS sag det i svenskdovidrott for en stund sen.. jippie!!!

Postat av: pia

Yeees!

2009-09-15 @ 13:00:30
Postat av: Petra

yippie! Sverige gjorde det till sist! :D

2009-09-15 @ 20:13:14
URL: http://orlegard.blogspot.com
Postat av: Ankie Kjellberg



Fin blogg!



--- * ---



Gillar du unika och romantiska smycken?

Vill du bära smycken som ingen annan har?



Besök kronjuveler.se - smyckestillverkning

i egen design med prinsesstema.



Skriv gärna något i min gästbok - då blir

jag extra glad!



Välkommen!..:-)



--- * ---

2009-09-19 @ 12:03:58
URL: http://www.kronjuveler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback