Oscars tredje fisk

Häromveckan skedde det igen. Och vilken fight, Oscar! Frysen börjar bli full, men jag ska nog inte klaga, för jag har faktiskt två killar som ser till att det finns mat på matbordet. Det är bra att kunna sånt ifall det blir dåliga tider. Denna gång filmade Marcus med kameran därav bättre kvalitet.

http://www.youtube.com/v/a1afLQVutJ8&hl=sv_SE&fs=1&%22%3E%3C/param%3E%3Cparam


Och det allra bästa nu är att jag är i mål. Med det tunga lärararbetet. Nästan iallafall, jag rör faktiskt målsnöret alldeles framför mig. Tio arbetsdagar kvar. Jo, jag överlever. Men nästa år? Nästnästa år? Tveksamheten råder, men jag glömmer nog det lagom till nästa år.

Kram Miss trött  


Kommentarer
Postat av: Sofia

åh ja, oscar är sannerligen en fighter! :) vad han kämpade med fisken, det var en jättesöt film! den måste ni behålla o visa för oscar när han blir stor! :)

jo du kommer att överleva nästa år. och nästnästa år! :) snart är du ledig och då kanske vi kan hitta nån bra dag att ses?? stora kramar!

Postat av: Jennyi

Åhh vad imponerande!! Oscar växer säkert minst en meter för varje fisk han drar upp! Vi åker till Örebro och Risbergska för studenten på fredag, kanske ses vi då. Kramis

2010-05-31 @ 11:29:10
URL: http://jennyi.blogg.se/
Postat av: Inga

Hej!

Otroligt att Oscar fixar att ta en sådan stor fisk själv, men han kämpar verkligen. Inte så lätt att veva när man har napp och så långt spö. Duktigt!!!

Så bra Marcus att du låter honom göra det nästan helt själv!!! Toppen. Så bra filmen blev.

Stor kram

Inga & Tommy

2010-05-31 @ 17:00:39
Postat av: Addie

Är lika impad över Oscar som fångade en stor fisk med en himla lång spö. Som man såger sådan far sådan son. Filmen blev himla bra. Må så gott kram Addie

2010-06-01 @ 16:18:15
URL: http://addiswa.blogg.se/
Postat av: ANGELICA [foto&personligt]

riktigt bra blogg du har! :D lust att följas via bloglovin? :)

2010-07-04 @ 15:11:19
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback