retro!

Åh.. Lindex har mycket snyggt till småkillar..Jag har verkligen saknat att få shoppa loss (än har jag inte gjort det...), och visst är det extra roligt att också få handla till vår son, men jag har inte överdrivit alls vad gäller kläder till Oscar och det måste jag berömma mig själv. Jag skulle kunna köpa hela PO.P, Guppi och Cacau om jag vore rik, men har ändå kunnat skapa en ganska klok garderob till Oscar.
Jag har köpt mycket unisex och mycket kan användas till andra barnet även om det blir en tjej. Den här bodyn köpte jag igår och det känns så retro och så fin på Oscar. Faktiskt lite "Me and I-känsla" men till betydligt billigare penning fast kvalitéten kanske kan diskuteras men jag har hittills varit nöjd med Lindexkläder.

image137

Oscar a´la retro

Jag hann aldrig visa pappa den nyinköpta bodyn för han kom hem sent igår och stack tidigt i morse, men skickade ett MMS och skrev "Hej pappa! Mamma har köpt en snygg body till mig och visst passar den mig mycket bra. Lite retro eller hur? Bli inte arg på mamma. Puss Oscar" och pappa svarade att han älskar mamma för mycket för att bli arg. Fiffigt va?

Kram Miss Retro

Kommentarer
Postat av: Cokoris

Sött!! Tur det var Oscar som skickade sms! :) puss

Postat av: Cecilie

Vad söt Oscar är! Ja,fiffigt med där sms/mms:et! ;) Det kan man ju inte bli arg på en som har skickat från sonen sin. ;) Hoppas ni har det kul i midsommar! Kram

2007-06-21 @ 21:41:14
URL: http://www.nogg.se/catwild
Postat av: Fia

Hej! Ville bara säga att det var trevligt att träffa er igår. Er Oscar är såå gossöt! :) Hoppas han sov gott i natt. Han såg ju förvånad och trött ut när ni bar ut honom :) Vi ses/hörs någon dag, ha en riktig skön sommar nu ni. Kram Fia

2007-06-23 @ 13:19:22
URL: http://edwugo.bilddagboken.se/
Postat av: Sofia

väldigt fiffigt, då kan marcus ju bara inte bli arg på mamma när oscar är så söt i bodyn :) den var ju riktigt snygg! puss o kram!

2007-06-23 @ 20:04:32
URL: http://sosia.blogg.se
Postat av: Linba

Hej!
Jag tycker Lindex bebiskläder har bra kvalite, kan tvätta dem hur många ggr som helst och ändå håller de i sig. Jämfört med HM tycker jag.. Oscar är verkligen söt!
Han liknar dig tycker jag :) ha en riktig skön sommar! Kramar från Linba

2007-06-23 @ 22:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback