Go, go!!!

Vi vaknade en söndag morgon förra veckan och såg i tidningen att det fanns snö i Ånnaboda. Väldigt skeptiska beslöt vi oss att ändå åka dit och inspektera med våra egna ögon. Jo, mycket riktigt fanns det tillräckligt med snö för att det ska vara åkbart med pulka. Oscar njöt verkligen och skrek MER, MER, MER.

Wooow!

Vilket åk!


-MER!



Det blev en härlig tidig(!) vinterdag att minnas! Bara lite synd att värdhuset har så dåligt fika att erbjuda. Vi har tappert gett dem flera chanser men utan att någon gång gå därifrån nöjda. Jag hoppas Afternoon Tea som de ordnar varje söndagar ska ändra min uppfattning om stället.

Kram Miss Pulka

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det där ser riktigt härligt ut!:) Här i Stockholm finns ingen snö... Ta hand om er!

Kram Elisabeth

2008-11-12 @ 00:09:06
Postat av: Anna N

vad harligt!! det finns inga sno har i dc.. inte ens enda... sot mossa han har..

Postat av: Anonym

2008-11-12 @ 16:56:43
Postat av: Mormor

Vilka härliga pulka-bilder. Visst är det roligt med snö. Förstår att Oscar skiner ikapp med mamma Alexandra. Kram Mormor

2008-11-12 @ 16:59:17
Postat av: Charlotte

Härligt med snö och härligt med vinteraktiviteter! Jag blev glad av att se Oscars stora glädje när han åkte nerför - det smittade av sig! Nu vill jag träffa er snart! Stor kram!

2008-11-12 @ 18:48:48
Postat av: Sofia

Gud vilka HÄRLIGA bilder!! :) Stor kram!

2008-11-12 @ 22:02:25
URL: http://sosia.blogg.se/
Postat av: pia

Nästa gång följer vi med! och gärna provar vi afternoon tea i anslutning till det - har faktiskt hört att det ska vara bra!

puss puss

2008-11-13 @ 09:08:51
Postat av: Inga

Härligt med snölekar! Här har vi bara gråväder och regn.

Vi får väl åka med till pulkabacken någon gång.

kram

2008-11-13 @ 12:34:02
Postat av: Jos

Vilka härliga pulka bilder! Oscar redan 2 år, stor pojke nu! Kram Jos

2008-11-13 @ 12:49:41
URL: http://joskankkonen.blogg.se/
Postat av: Addie

Härliga bilder och Oscar skiner som solen. Hoppas vi får en vit vinter här i Örebro för jag vill gärna att mina pojkar ska få åka pulka. /Kram Addie

2008-11-15 @ 10:39:46
URL: http://addiswa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback