En mycket snygg lampa....



..att ha ovanpå mitt efterlängtade runda vita bordet. Än är bordet inte köpt än, för som vanligt kommer det viktigare saker som vi måste prioritera först och tyvärr tråkiga sådana. Som t.ex. röret under diskbänken, hur roligt är det att lägga pengar på sånt? Och kylskåpet börjar också bli lite dåligt..... Och.. ja listan är tyvärr ganska lång och man finner det vita fina runda bordet på plats nr. 5 typ men jag ger inte upp hoppet. Och fyra stolar i svart. Och varför inte en så snygg lampa som denna? Om jag vinner lovar jag att publicera en bild på matsalsdelen i köket med bordet, stolarna och den underbara lampan. Du kan också göra ett försök att vinna, för man vet ju aldrig. Kika in på
mamamekko. Lycka till, Alexandra, och lycka till, till dig som också försöker. Må bästa kvinna vinna!

Kram Miss 69

Kommentarer
Postat av: Din motståndare

Plats 5??!! Du glömde minst en nolla bakom 5:an.......

2008-09-10 @ 12:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback