Jag ar overvaldigad och glad!

Valkommen Albin Eric Korneliusson! Lyckan var enorm nar jag antligen mottog nyheten har i Tokyo! Ofattbart roligt att Oscar fatt en kusin! Jag langtar tills jag far se underverket!


Underbart sot!

Annu en dag har passerat. En mycket lang men handelserik dag. Vi besokte en nationell dovskola med forskola, grundskola och high school pa ett och samma stalle. Dar traffade jag Yasu, som jag larde kanna pa Gallaudet och det blev verkligen en kar atertraff! Han ar larare idag och vi redogjorde vad vi har gjort i sju ar, da det var sist vi sags och da var det faktiskt en hel del jag hunnit med. Vi, larare och elever hade mycket intressanta diskussioner med japanerna, om levnadsatt, varderingar, traditioner och framforallt om dova, tvasprakighet och mojligheter i Japan och Sverige. Fler erfarenheter har packats i ryggsacken.

Och ikvall var jag i paradiset. Jag at veckans dyraste middag. Sushi. Fantastiskt gott, det marks att ravarorna ar valdigt farska, men jag tycker inte vi behover skammas i Sverige. Och jag tycker fortfarande Mauros restaurang i Los Angeles ar den allra, allra basta!

Nu vantar sangen, och mina fotter varker.

Och ikvall ska jag dromma om lille Albin! Du ar sa valkommen!

Kram "Moster"






Kommentarer
Postat av: pia

men åh vilken dag..en liten kille..vad mysigt för Marcus syster! Hälsa och gratulera så mycket..och så sushi på det.härligt..

ses snart! kram pia

2009-11-10 @ 19:13:45
Postat av: Hanna

Visst är det underbart att han har kommit och att allt har gått väl. Roligt att höra om dina äventyr och upplevelser. Ta hand om dig. Kramar i kubik Hanna

2009-11-10 @ 22:15:32
Postat av: mno

Idag åt jag sushi till middag, köpt på Konsum. Jag gissar att er sushi är något mer luxuös ;) Sänder dock en tanke till er där borta! Åt lunch med lärarpraktikanten som nyss varit i Korea och fick höra om många roliga och intressanta upplevelser - ska bli kul att få höra ännu mer om ett tag! Och du... om du hittar kapsyler... ;) vet du vad du ska göra va? Stor kram!

2009-11-10 @ 23:02:52
Postat av: Charlotte

Jättekul och höra från dig i Japan! Och så roligt för Jessica och Lars! Hälsa gärna till dem och gratulera från mig! Stor kram

2009-11-10 @ 23:24:20
Postat av: Malin C

Kul att få nyheter ifrån Japan! Du får berätta sen hur sushi smakar i Japan jmf med sushi på East West i Örebro. Stort grattis till dig som blivit "moster"!:) Kramar från Malin, Patrik & Lillan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback